Analytakis TV

Watch live streaming video from Analytakis at livestream.com
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΓΔ ΜΕΤΟΧΩΝ Σχολια Δεικτων Αναλυσεις

Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2007

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αγαπητοι φιλοι.
Εχω καιρο να γραψω αλλα εκανα μια προσπαθεια να δειξω τι μπορει να κανει καποιος αν θελει.Για να μην τα πολυλογω σας λεω οτι αν θελετε να βλεπεται την αποψη μου για την αγορα και τις προβλεψεις μου μπορειται να το κανεται στο CapitalBlog.gr και γραφω σαν
Καλογηρου Παναγιωτης ( Τακης 1 ). Επισης ανοιγοντας την συγκεκριμενη σελιδα στο επανω μερος λεει συζητησεις. Πατωντας εκει σας παει σε ενα foroum οπου παλι γραφω με θεμα
<< Ο δρομος ειχε την δικη του ιστορια καποιος την εγραψε στον τοιχο με μπογια. ΑΝΟΔΟΣ >> και υπογραφω σαν Τακης 1
Αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι θα εγκαταλειψω το εδω υπαρχων. Καποια στιγμη θα μεταφερω εδω οτι εχω γραψει εκει διοτι δεν εχω σκοπο να γραφω μονιμα εκει. Αρα καλο θα ειναι να θυμαστε οτι αν καποια στιγμη σταματησω εκει,εδω θα βλεπεται σιγουρα. Ευχαριστω για την στηριξη σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου